דרושים בתחום מזכירות

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 62 משרות עבודה בתחום מזכירות

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון

יהב ושות'

05/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין הממוקם ברמת גן, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת ניסיון וכישרון, שמעוניין/נת להצטרף לחברה משפחתית.
תיאור התפקיד:
  • ניהול יומנים מורכבים (עד 20 איש כולל שותפים) ותיאום פגישות (פרונטלי ומקוון).
  • ניהול משרד, מענה טלפוני, קבלת קהל, סריקות וטיפול בפניות.
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית ולוגיסטית שוטפת לעורכי הדין
דרישות:
  • ניסיון קודם כמזכיר/ה רלשי/ת וניהול יומנים באאוטלוק – חובה.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס ( pp Word, Excel, Outlook).
  • "ראש גדול" - יוזמה, יכולת למידה מהירה ורצון לקחת אחריות.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל, תוך הקפדה על דיוק ופרטים.
  • כישורים בינאישיים מצוינים, שירותיות, אכפתיות ואדיבות.
  • יכולת ניסוח גבוהה בעברית, בכתב ובעל פה.
  • הבנה וידע בסביבה ממוחשבת.
משרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30.
נכונות להישאר במהלך השבוע לפגישות ערב, בהתאם לצורך.
אם את/ה רואה את עצמך כחלק מהצוות שלנו, ומחפש/ת אתגר מקצועי בסביבת עבודה תובענית ומתגמלת – נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה

לנקר - ירדני עו"ד, בוררות ונוטריון

05/12/2025

תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד,בוררות ונוטריון מוביל ברח' הרכבת 58 (מגדל אלקטרה סיטי) ,ת"א דרוש/ה מזכיר/ת פקיד/ת קבלה למשרה מלאה -
    יושבים ליד תחנת רכבת ותחנה מרכזית ת"א.
במסגרת התפקיד:
  • אחריות על תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניתוב שיחות וקישור שיחות ועידה, קבלת אורחים.
  • עבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות - צילומים, סריקות, הדפסות, תאומי שליחויות ,ניהול יומן עבודה וכו'.
  • היקף המשרה - משרה מלאה -ימים א-ה 9:00-17:00
  • (המשרה לא מתאימה כמשרת הורה ו/או לסטודנטים).
תנאי משרה:
  • שכר של 8K (על בסיס שעתי).
  • בונוסים מפעם לפעם
  • תנאים סוציאלים מלאים
  • העסקה ישירה
דרישות:
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במשרד עו"ד כ-3 שנים לפחות , הכולל מתן שירות - חובה.
  • אנגלית ברמה בסיסית - חובה.
  • שליטה מלאה ב-Outlook.
  • המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת רכש בחברה בשפלה

מזכיר/ת רכש בחברה בשפלה

חברה דיסקרטית

06/12/2025

תיאור תפקיד:
חברה בשפלה מחפשת מזכיר/ת רכש למשרה מלאה - עבודה במשרדי החברה בשפלה.

התפקיד כולל: עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח, מענה אדמיניסטרטיבי שוטף בתחום הרכש.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/רכש בענף הבנייה - חובה
שליטה בתוכנת SAP - חובה
יכולת עבודה מול ספקים, קבלנים וצוותי שטח
סדר, דיוק ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-8916196
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך.

מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך.

חברה דיסקרטית

05/12/2025

תיאור תפקיד:
למרפאת יישור שיניים איכותית וייחודית הממוקמת בלב רחוב אחוזה הראשי ברעננה, דרוש/ה מזכיר/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים למשרה מלאה ולטווח ארוך.
אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה, אדיבים/ות, חייכנים/ות ונהנים/ות ממגע עם אנשים, מקומכם/ן איתנו!

התפקיד כולל:

  • מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים/ות.
  • תיאום פגישות וניהול יומנים.
  • סיוע אדמיניסטרטיבי לצוות הרפואי.
  • תנאי העסקה:
  • משרה מלאה: ימים א' – ה'.
  • שעות עבודה: 9:00 – 18:00 ( ימי חמישי מ 12 )
  • תנאים מצוינים למתאימים/ות.
  • תחילת עבודה מיידית.
  • נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
דרישות:
  • יחסי אנוש יוצאי דופן ותודעת שירות גבוהה.
  • אנגלית ברמה טובה – חובה.
  • שליטה וניסיון בעבודה עם יישומי מחשב. חובה.
  • אדיבות, סבלנות ויכולת עבודה בסביבה דינמית.
  • נכונות לעבודה לטווח ארוך.
  • תקתקנית.
  • נשמח לצרף למשפחתנו עובד/ת מקצועי/ת ומסור/ה!
  • מגורים באזור רעננה והסביבה חובה ובלבד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה

רכז/ת אדמיניסטרציה

מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית

05/12/2025

תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה.
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה.

תיאור התפקיד:
- ניהול ותיאום מערכתי – ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים.
- ממשקי עבודה חיצוניים – מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני.
- הובלת משימות חוצות-צוותים – תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים.
- מעקב ובקרה – איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך.
- בקרת תקציב ונושאים כספיים – בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות.
- ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה – קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים.
- טכנולוגיה וכלים דיגיטליים – שליטה ב־Office, Zoom ו־Teams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד.
- שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים.
- יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית.
- שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams).
- אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון.
- סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים.

העבודה ממשרדי הארגון ברמת אביב, תל אביב במודל היברידי.
זמינות לתחילת עבודה מידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00119
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית למנכ"ל סוכנות ביטוח מובילה- במג'ד אל-כרום

עוזר/ת אישית למנכ"ל סוכנות ביטוח מובילה- במג'ד אל-כרום

JobShop

05/12/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מקצועית ו דרושה עוזרת אישית למנכ"ל, בעלת יכולת ארגון גבוהה, שירותיות מצוינת ויכולת עבודה עצמאית בסביבה דינמית.
התפקיד כולל:
-טיפול וניהול שוטף של ניירת ומסמכים.
-עבודה יומיומית ב-Excel
-סיוע מלא למנכ"ל בכל משימות הניהול והאדמיניסטרציה.
-עבודות בק-אופיס שוטפות ותמיכה בצוות המשרד.
דרישות התפקיד:
שליטה גבוהה ב-Excel
ידע קודם בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי.
סדר, ארגון, אחריות וראש גדול.
יכולת עבודה מול מספר משימות בו־זמנית.
הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד משמעותי, מגוון ומאתגר בסביבת עבודה יציבה ואיכותית.
דרישות:
• דובר/ת ערבית ברמת שפת אם – חובה
• שליטה טובה ב-Excel וכלי Office – חובה
• ניידות חובה
• כישורי תקשורת בינאישית מעולים
• תודעת שירות גבוהה ומוטיבציה להצלחה
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: 645956
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר.ה ללשכת סמנכ"ל משאבי אנוש במרכז רפואי גדול במרכז

מזכיר.ה ללשכת סמנכ"ל משאבי אנוש במרכז רפואי גדול במרכז

JobShop

05/12/2025

תיאור תפקיד:
אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המזכירות של לשכת מנכ"ל המרכז הרפואי בתל אביב.
במסגרת התפקיד:
- עבודה במשרד דינאמי ומאוד פעיל, המאפשרת לכם לתרום לתיאום פעילויות חשובות ולקבלת קהל.
- תיאומי פגישות מרובות משתתפים, הדפסות ותיוקים, קבלת קהל ומתן מענה טלפוני ופנים-אל-פנים לפניות מטעם ומחוץ לארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה בהיקף של 8.5 שעות ביום, ימים א'-ה', עבודה במשמרות בין השעות 7:00-19:00.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
-2-3 שנות ניסיון במזכירות,
- ניסיון בעבודה בלשכה (גם צבאי נחשב יתרון)
-שליטה מלאה ביישומי אופיס,
-ניסיון בעבודה עם Outlook כולל תיאום פגישות בזום וב-Teams, יכולת הדפסה מהירה/עיוורת
- אנגלית ברמה טובה מאוד - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 994488
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת לשכה בארגון חינוכי בינלאומי- בירושלים

רכז/ת לשכה בארגון חינוכי בינלאומי- בירושלים

גולדמן מיון והשמה

05/12/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אחריות מלאה על תיאום וניהול עבודת הלשכה, ניהול יומנים מרובי ממשקים, קידום סדר יום ארגוני, הכנת חומרים ומסמכים לפגישות ודיונים, תיאום נסיעות ולוגיסטיקה לאורחים מחו"ל, ליווי פרויקטים חינוכיים וארגוניים, מתן מענה שוטף להנהלה הבכירה, שמירה על רצף עבודה יעיל ותמיכה מקצועית בצוותי המטה, לצד קשר עם גורמים בארץ ובעולם
המשרה מלאה, בירושלים
דרישות:
ניסיון קודם בניהול יומנים ואדמיניסטרציה- חובה
יכולות גבוהות בניהול משימות, סדר וארגון
עברית רהוטה ואנגלית ברמה גבוהה – חובה
יכולות תקשורת בינאישית מצוינות וייצוגיות
יכולת עבודה בסביבה דינמית מרובת ממשקים
שליטה מלאה בכלי Office וביישומי מחשב נוספים
גישה שירותית, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: H-YDV
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת אלקטרוניקה בראשל"צ דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמינסטרציה

לחברת אלקטרוניקה בראשל"צ דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמינסטרציה

לין ביכלר משאבי אנוש

05/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת אלקטרוניקה בראשל"צ דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמינסטרציה
בסגרת התפקיד:
ישיבה בקבלה, מעקב אחרי תשלומים, עבודה עם פריורטי ואקסל, קליטת סחורה במחשב,הפקת חשבוניות, הכנת הצעות מחיר ועוד.
תנאים:
העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00.
נא לציין צפיות שכר.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטריבי - חובה.
שליטה מלאה בפריורטי - חובה.
אקסל ברמה טובה - חובה.
אנגלית ברמה טובה - יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54042
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לחברת אבטחת מידע

פקיד/ת קבלה לחברת אבטחת מידע

RecruitX

06/12/2025

תיאור תפקיד:

חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת פקיד/ת קבלה
התפקיד כולל קבלת קהל, התנהלות מול לקוחות, גבייה, טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף, טיפול ברכש, מענה טלפוני ופרונטאלי.
משרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל, קריית עתידים - 08:30-17:30
דרישות:

*ניסיון של שנה לפחות בתחום האדמיניסטרציה.
*ניסיון בשירות לקוחות - חובה.
*בעל/ת רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי.
*הכרה של תוכנת חשבשבת - יתרון.
*תודעת שירות גבוהה, יצירתיות, הבנת תהליכים, יכולת טובה לעבודה תחת לחץ
*עבודה מול לקוחות ויחסי אנוש מצוינים!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4630
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכירה ועוזרת אישית למנכ"לית – לחברת השמה בוטיקית ומשפחתית

מזכירה ועוזרת אישית למנכ"לית – לחברת השמה בוטיקית ומשפחתית

חברה דיסקרטית

05/12/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים עוזרת אישית ומזכירה אמינה, מסודרת ונעימה – עם לב גדול, ראש גדול ויכולות ביצוע גבוהות – שתהיה יד ימיני בניהול היום-יום של המשרד.

מה בתפקיד?
ניהול ותפעול שוטף של צרכי המנכ"לית והמשרד
ביצוע שיחות עם לקוחות ומועמדים
אחריות על מגוון משימות משתנות בהתאם לצרכים השוטפים
סיוע אדמיניסטרטיבי כללי, כולל מעקב אחר משימות, תיאומים ותקשורת שוטפת

דרישות:
תקשורת בין-אישית מצוינת, שירותיות ואדיבות
יכולת הבעה טובה בעל פה ובכתב
סדר, אחריות, הקשבה, יוזמה ונכונות ללמוד
שליטה טובה ביישומי מחשב
גישה חיובית

לא נדרש ניסיון קודם.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: P-6558721
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה איכותי/ת עם ידע פנסיוני – תל אביב

דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה איכותי/ת עם ידע פנסיוני – תל אביב

JobShop

05/12/2025

תיאור תפקיד:
לתפקיד אדמיניסטרטיבי משמעותי ומרכזי דרוש/ה פקיד/ה בעל/ת ניסיון קודם בתחום הפנסיוני  ויכולת למידה גבוהה של תכנים רבים ומגוונים.
תיאור התפקיד:
טיפול בנושאים פנסיוניים מגוונים (הכשרה תינתן למתאימים/ות)
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, ניהול תיעוד, כתיבת מכתבים וטיפול בפניות
עבודה מול מערכות מידע וגורמים מקצועיים
השתלבות בסביבה מקצועית, נעימה ודיסקרטית
היקף המשרה:
 משרדים בתל אביב
 משרה מלאה – 8.5 שעות ביום
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון פנסיוני חובה – מחברת ביטוח / סוכנות ביטוח
יכולת אדמיניסטרטיבית גבוהה, סדר ודיוק
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 579540
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת בק-אופיס לארגון פיננסי

איש/אשת בק-אופיס לארגון פיננסי

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

05/12/2025

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מוביל דרוש/ה איש/אשת בק אופיס.
במסגרת התפקיד: הכנת מסמכים, עבודה שוטפת עם נתונים ושליפתם מהמערכת, הכנת דו"חות באקסל, הזנת עסקאות, עבודה ממוחשבת, ביצוע ניטור ובקרות ועוד.
התפקיד הינו עבודה מול מערכות החברה השונות ולא מול לקוחות.

ניתן להשתלב במשרה מלאה או במסגרת של כ- 80% משרה.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-השכלה אקדמית רלוונטית - יתרון.
-ניסיון קודם בבק אופיס - חובה.
-שליטה מלאה באקסל- חובה.
- ניסיון בעבודה עם פריוריטי - יתרון.
-יחסי אנוש טובים, סדר וארגון ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17695
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת קבלה לאילה ברלין

פקיד/ת קבלה לאילה ברלין

iilaberlin

05/12/2025

תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד
למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח
אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות.
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של ענייני המשרד
 תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים
ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים
עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה
יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה
ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית
שליטה בסביבת מחשב
מולטיטסקין
יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות 
שעות עבודה:
משמרות בוקר: 7:45–16:00
משמרות ערב: 13:00–21:30
עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין

מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכיר/ת חברה

מזכיר/ת חברה

טאלנטס השמת עובדים

05/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מזכיר/ת חברה
ניהול יומנים , תיאום פגישות, מענה טלפוני
ניהול משרד, מכרזים
שליטה מלאה באנגלית
5 שנות ניסיון בתפקיד דומה- יתרון
דרישות:
ניסיון רלוונטי בניהול משרד
נכונות למשרה מלאה (אין היברדיות)
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE  ואקסל
ניידות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01368
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!