דרושים Qlik Israel

דרושים בQlik Israel

קצת על Qlik Israel

Qlik Israel מקבוצת חילן הינה הנציגה הרשמית של Qliktech International בישראל, מטמיעה משנת 2003 את פתרונות הבינה העסקית והאנליטיקה של Qlik  בלמעלה מ – 1000 חברות וארגונים בישראל, מכל הגדלים ובכל המגזרים.  אנחנו מאמינים שכל ארגון צריך לחקור מידע, לייצר תובנות ולקבל החלטות עסקיות טובות יותר, מהירות יותר ורלוונטיות יותר. אנו מתמקדים בהעצמת עובדי החברה ובהנגשת כלים המאפשרים, לכל אחד מהם, לחקור מידע ולראות את הסיפור המלא שמספרים הנתונים.
פלטפורמת הפתרונות של Qlik מאפשרת ל 50,000 לקוחות ברחבי העולם, לבצע באופן עצמאי ופשוט, ניתוח ויזואלי של נתונים עסקיים ולהנגיש את המידע הקיים בארגון, הכל במקום אחד.

מספר עובדים

50 - 100

שנת הקמה

מיקום

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בחברת Qlik Israel

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בQlik Israel

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

BI Developer (Qlik Specialist)

BI Developer (Qlik Specialist)

Qlik Israel

05/12/2025

תיאור תפקיד:
מפתח BI ומנהל פרויקטים, מנוסה בפלטפורמות .Qlik התפקיד הוא Hands on במהותו וכולל את תכנון, ביצוע, פיתוח Backend/ Frontend ויישום הפרויקט על כל שלביו. עבודה ישירה מול לקוחות החברה ואחריות על ניהול הפרויקט אצל הלקוח. עבודה באתר הלקוח/היברידי בהתאם לצורך ודרישת הלקוח, כך שהתפקיד כולל נסיעות.
דרישות:
דרישות התפקיד
· תואר אקדמי: הנדסת תעו"נ / מדעי המחשב / כלכלה / סטטיסטיקה /מנע''ס עם התמחות במערכות מידע
· ניסיון ושליטה מלאה בפיתוח מודלים ויישום ב Qlik Sense, Qlik SAAS - מעל 3 שנים- חובה
· ניסיון בפיתוח ETL ובניית סכימת ERD – חובה
· ניסיון בניהול פרויקטים טכנולוגיים והיכרות עם מגוון עולמות תוכן עסקיים – מעל שנתיים – חובה
· ניסיון בכתיבת שאילתות מורכבות ב- SQL- חובה
· ניסיון בניתוח ואפיון תהליכי BI – יתרון
· ניסיון בבניית אוטמציות ב- QlikCloud – יתרון משמעותי
· ניסיון עם כלי BI נוספים – יתרון
· היכרות עם מערכות ERP ו - CRM-יתרון משמעותי
· יכולות עבודה מול הנהלה, הצגת וניתוח נתונים על בסיס הפתרון המיטבי בפלטפורמת Qlik , תוך תיאום ציפיות מלא מול הלקוחות
מיומנויות נוספות
· יכולת לימוד עצמית גבוהה
· תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
· יכולת אנליטית וחשיבה עסקית
· כישורי ריבוי משימות
· יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ
· יכולת השתלבות בעבודת צוות
· עבודה בשת"פ רחבים
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Pre-Sale Data

Pre-Sale Data

Qlik Israel

05/12/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים Pre-Sale Engineer אשר יצטרף אל חברת Qlik Israel ויוביל את תהליכי המכירה של פתרונות הData בתחומי אינטגרציית נתונים, איכות נתונים, ממשל נתונים ואינטגרציית API . במסגרת תפקידו יפעל בשיתוף פעולה עם מנהלי הלקוחות וממשקים פנימיים, ויוביל את ההיבט הטכנולוגי בתהליך המכירה מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים.

תחומי אחריות

    זיהוי צרכים עסקיים והתאמתם לפתרונות הדאטה והאנליטיקה של החברה (כגון טאלנד,קליק סנס) .
    הצגת הערך המוסף והובלת תהליכי הוכחת יכולת (POC) ומעקב אחריהם.
    ליווי תהליכי המכירה מההיבט הטכנולוגי לכל אורך הדרך, תוך שיתוף פעולה צמוד עם צוותי המכירה.
    ביצוע הכשרות טכנולוגיות שוטפות לצוותי המכירות ולעובדים חדשים.
    שמירה על עדכניות מקצועית והיכרות עם חידושי טכנולוגיה ומוצר.
    ביצוע הדרכות וכשירויות לאנשי המכירות.
דרישות:
  • ניסיון 2+ שנים בתפקידי DATA Pre-Sale או בתפקידי Data engineer המעוניינים בתפקיד PRESALE- חובה
  • תואר ראשון רלוונטי או הכשרה מקצועית רלוונטי - חובה
  • ניסיון בתהליכי POC- יתרון
  • ניסיון או היכרות עם פתרונות Talend – יתרון
  • הבנה חזקה של השוק העסקי הישראלי ויכולת חשיבה עסקית.
  • כושר ורבלי גבוה, יכולת שכנוע והצגת פתרונות טכנולוגיים למול לקוחות .
  • אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה וכתיבה).
  • יכולת הדרכה טובה

מיומנויות נוספות
  • עבודה בצוות ועמידה ביעדים מאתגרים.
  • יכולת ניתוח צרכים ואפיון פתרונות ללקוחות.
  • יוזמה, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
  • יכולת ניהול עצמי ותעדוף משימות בצורה אפקטיבית.
  • יכולות פרזנטציה מצוינות.

פרטים נוספים
משרה מלאה, מודל עבודה היברידי, משרדי החברה ברעננה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

SDR החלפה לחל"ד

SDR החלפה לחל"ד

Qlik Israel

05/12/2025

תיאור תפקיד:
יצירת הזדמנויות מכירה בלקוחות חדשים (או מתחדשים), קידומן ותמיכה בתהליך המכירה עד להשלמתו.
ה- SDR מצוי בשלב הראשוני ביותר בתהליך המכירה ותפקידו לאתר לקוחות פוטנציאליים וליצור הזדמנויות מכירה
בלקוחות חדשים באמצעות שיחות יוצאות, קידומן ותמיכה בתהליך המכירה עד להשלמתו.

תחומי אחריות עיקריים
    • פעילות אקטיבית ויזומה של חקירת שווקים, איתור לקוחות (ארגונים וחברות) ויצירת קשר ראשוני עם אנשי קשר פוטנציאלים.
    • איתור צרכי לקוחות, איסוף מידע עסקי.
    • יצירת עניין וחשיפת פלטפורמת Qlik כפתרון עסקי מתאים ללקוחות
    • קידום פגישות עם לקוחות בשלים או אסטרטגיים ויצירת הזדמנות
    • תמיכה בתהליך המכירה, מתחילתו ועד להשלמתו וכן, תמיכה מלאה בפעילות השיווקית של החברה.
    • פעילות BackOffice לקידום טיפול בעניינים תפעוליים של לקוחות קיימים .
    • למידה, היכרות טובה עם פתרונות החברה המוצעים לרבות יכולת הצגה והדגמה של פתרונות אלו.
    • עדכון במערכות תפעוליות /קבצים של החברה לרבות SFDC והפקת דוחות מעקב.
דרישות:
    ניסיון במכירות B2B בשוק העסקי הישראלי (טלמרקטינג, טלמיטינג) – חובה, לפחות שנה.
    נכונות לעבודה טלפונית בעיקרה.
    היכרות והבנה בשוק העסקים הישראלי, מודעות עסקיות גבוהה.
    אנגלית רהוטה (קריאה וכתיבה)
    הכרות עם מערכות מידע- יתרון.
    תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: מערכות מידע / מנע"ס / כלכלה / תקשורת – יתרון
    עבודה תחת לחץ תוך עמידה ביעדים מאתגרים.
    יכולות ורבליות גבוהות, כושר שכנוע.

מיומנויות רצויות
    שירותיות
    יכולת עבודה עצמאית תחת לחץ
    עבודה בשת"פ רחבים
    יכולות למידה עצמית
    יכולות תקשורת מובהקות בעל פה ובכתב
    כישורי תכנון
    ארגון ופתרון בעיות מעולים
    יוזמה
    תשומת לב לפרטים
    מעקב וכישורי ניהול זמן
    מוטיבציה גבוהה
    דגש על מתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחות פנים ולקוחות חוץ.

פרטים כלליים
עובד.ת חברה, משרדי החברה ברעננה
משרה מלאה במודל עבודה היברידי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00007
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!