תיאור תפקיד:
לחברת הייטק הממוקמת ברעננה דרוש/ה SDR לחצי שנה עם אופציה להארכה.
תיאור המשרה
יצירת הזדמנויות מכירה בלקוחות חדשים (או מתחדשים), קידומן ותמיכה בתהליך המכירה עד להשלמתו.
ה- SDR מצוי בשלב הראשוני ביותר בתהליך המכירה ותפקידו לאתר לקוחות פוטנציאליים וליצור הזדמנויות מכירה
בלקוחות חדשים באמצעות שיחות יוצאות, קידומן ותמיכה בתהליך המכירה עד להשלמתו.
תחומי אחריות עיקריים
• פעילות אקטיבית ויזומה של חקירת שווקים, איתור לקוחות (ארגונים וחברות) ויצירת קשר ראשוני עם אנשי קשר פוטנציאלים.
• איתור צרכי לקוחות, איסוף מידע עסקי.
• יצירת עניין וחשיפת פלטפורמת Qlik כפתרון עסקי מתאים ללקוחות
• קידום פגישות עם לקוחות בשלים או אסטרטגיים ויצירת הזדמנות
• תמיכה בתהליך המכירה, מתחילתו ועד להשלמתו וכן, תמיכה מלאה בפעילות השיווקית של החברה.
• פעילות BackOffice לקידום טיפול בעניינים תפעוליים של לקוחות קיימים .
• למידה, היכרות טובה עם פתרונות החברה המוצעים לרבות יכולת הצגה והדגמה של פתרונות אלו.
• עדכון במערכות תפעוליות /קבצים של החברה לרבות SFDC והפקת דוחות מעקב.
דרישות:
דרישות התפקיד
ניסיון במכירות B2B בשוק העסקי הישראלי (טלמרקטינג, טלמיטינג) – חובה, לפחות שנה.
נכונות לעבודה טלפונית בעיקרה.
היכרות והבנה בשוק העסקים הישראלי, מודעות עסקיות גבוהה.
אנגלית רהוטה (קריאה וכתיבה)
הכרות עם מערכות מידע- יתרון.
תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: מערכות מידע / מנע"ס / כלכלה / תקשורת – יתרון
עבודה תחת לחץ תוך עמידה ביעדים מאתגרים.
יכולות ורבליות גבוהות, כושר שכנוע.