תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ והכוונה מובילה באשדוד דרוש/ה יועץ/ת לימודים טלפוני/ת לתפקיד משמעותי באווירה צעירה ודינמית. תיאור התפקיד: מתן ייעוץ והכוונה טלפונית למתעניינים בלימודים (ללא מכירות!) ליווי אישי ומקצועי של מתעניינים משלב ההתעניינות ועד סגירת התהליך השתלבות בצוות איכותי ומשפחתי
תנאים מעולים למתאימים/ות:
- שכר ממוצע של 45–39 ₪ לשעה
- הכשרה מקצועית על חשבון החברה
- אפשרות לעבודה היברידית (מהבית) לאחר כחודש הכשרה
- אווירה צעירה, תחרויות, פרסים וערבי גיבוש
- גמישות בשעות – 6–8 שעות ביום, בוקר / ערב לפי בחירה
- מתאים גם לסטודנטים/ות, חיילים/ות משוחררים/ות והורים
שעות פעילות המוקד: א’-ה’ 9:00–18:00 | ו’ לסירוגין 9:00–14:00
דרישות:
- זמינות למינימום 4 משמרות שבועיות
- ידע בסיסי בהפעלת מחשב
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- ניסיון קודם בשירות/טלמיטינג – יתרון
מחפשים עבודה עם משמעות, אנשים טובים ואווירה מנצחת?שלחו קורות חיים כבר עכשיו והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1445
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
משרה הכוללת אחריות על תפעול הקריאות, עבודה משרדית, התנהלות עם לקוחות החברה. משרה מלאה
דרישות:
שירותיות, יחסי אנוש טובים, אוריינטציה מחשובית ועבודה מול תוכנות מרובות בו זמנית, ניסיון בניהול צוות בסביבה מרובת משימות אל מול גורמים שונים- יתרון משמעותי, עמידה בלחץ וריבוי משימות, אסרטיביות, נכונות לשעות נוספות, רישיון נהיגה מעל שנה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
A leading company is looking for a Customer Service Representative to our great team ! We are a fast paced growing, dynamic company seeking for enthusiastic individuals to join our dynamic team and grow within.
דרישות:
High Level of English - A MUST. (other languages - an advantage). Previous sales experience / customer service / similar role - an advantage. Excellent communication skills. Assertiveness. Availability for a full-time position in Ramat Gan (Savidor Central train station). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מכשור רפואי מובילה בתחומה דרוש/ה איש/אשת בק אופיס. במסגרת התפקיד: מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות החברה, קבלת הזמנות, ביצוע גבייה, הקלדת תעודות משלוח, הנפקת חשבוניות, עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-ניסיון קודם בתחום שירות הלקוחות/בק-אופיס- חובה. -שליטה מלאה ביישומי אופיס. -שליטה מלאה בתוכנת SAP Business One. -אנגלית ברמה גבוהה- חובה. -יכולת עבודה בצוות, שירותיות, יחסי אנוש מעולים, נכונות למשרה מלאה 08:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17686
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a highly skilled Retention Specialist to join our team. The main role of the Retention Specialist is to work closely with existing customers to address their concerns, preserve their trust, and retain their business. The ideal candidate will be an excellent communicator with strong problem-solving skills and a customer-focused attitude. Essential Job Duties: - Develop and implement strategies to retain existing customers. - Communicate with customers via phone and email to address their concerns and resolve issues. - Identify causes of customer dissatisfaction and work to resolve the underlying problems. - Continuously identify and implement process improvements to deliver better customer experience and improve retention rates.
דרישות:
Requirements: - Excellent communication skills in English, both verbal and written - Proven customer service and/or sales experience, preferably in a retention capacity - Ability to understand and address customer concerns effectively. - Strong problem-solving skills Benefits: - Culturally diverse work environment - Our team and our clients - Opportunities for career advancement - 45ILS per hour plus commissions - Location - Diamond Exchange District, Ramat Gan - Full time position: Sun-Thu 9:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
בואו להצטרף למשפחה! לחברה המונה אלפי עובדים דרוש/ה מנהל /ת ידע לתפקיד מעניין ומאתגר במסגרת המשרה- אחריות על ביצוע הדרכות לבעלי תפקידים במוקד ולגורמים נוספים במשרד ובהתאם להנחיות מקצועיות של הגורמים הרלוונטיים כמו כן, אחריות על הקמת ניהול הידע בתוך המערכת, והפצת ניהול הידע לעובדים ולגורמים נוספים, מעקב ועדכון המידע במערכות השונות, וכן על ביצוע תדריכים יומיים וניתוח נתוני השימוש במערכת עבודה במשרה מלאה 8:00-17:00 שכר ותנאים מעולים למתאימים משרה זמנית החלפה לחל"ד עם אופציה לקבוע
דרישות:
תואר ראשון- חובה ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל מקצועי במוקד, מתוכן שנה לפחות בתפקיד דומה. ניסיון של שנה לפחות באיתור ואיסוף מידע ברשת. ניסיון מצטבר של 3 שנים לפחות בהעברת הדרכות ופיתוח מערכי הדרכה. שליטה במתודולוגיות הדרכה, מדידת תפוקות ואפקטיביות הדרכה. שליטה במערכות טכנולוגיות לניהול מוקדים, וכן שליטה ב-Excel, Word, PowerPoint. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1264
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ומובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית לעבודה מול לקוחות טיפול שוטף בפניות לקוחות החברה עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה וחברות בנייה מתן מענה טלפוני ומענה מקצועי בזמן אמת עבודה אדמיניסטרטיבית מול מערכות ממוחשבות
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה מול לקוחות בחברות קרמיקה, בנייה – חובה !! ידע וניסיון בפריוריטי – יתרון מוסר עבודה גבוה, אחריות ויכולת עבודה עצמאית עבודה בסביבה ממוחשבת, יכולת למידה מהירה שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים פרטי המשרה: משרה מלאה שעות עבודה: 08:30–17:00 ימים: א’-ה’ (ללא ימי שישי)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3318
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליההתפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים תיאור התפקיד:מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות עבודה בסביבה ממוחשבת הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד שישפיע ויעזור לאנשים? תפקיד מעניין ומגוון? יש לנו תפקיד להציע לך! קבוצת תיגבור מחפשת רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה לסניפים שונים בפריסה ארצית במרחב מרכז- העבודה כוללת: - עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. - מענה טלפוני וקבלת קהל. - טיפול בפניות חדשות וקיימות, תוך איתור מטופלים פוטנציאליים נוספים. -שיבוץ בין מטפלת למטופל והתאמה ביניהם. -טיפול ביומני שעות של המטפלות. משרה מלאה, 08:00-16:00 תנאים סוציאליים מעולים
דרישות:
יתרון לדובר/ת רוסית. רקע + ניסיון בתחום הסיעוד. יחסי אנוש טובים, תקתקנות, שירותיות יכולת עבודה תחת לחץ וטיפול במספר משימות במקביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01691
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|