תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לניהול קהילות ורישום לכנסים למכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. למכון דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול שוטף של מערכת הדיוור האלקטרונית כולל ניהול קהילות של המכון, תחזוקה שוטפת וטיוב. ריכוז תהליך ומעקב רישום מוזמנים לאירועים אותם מקיים המכון במשך השנה וספציפית לכנס הרצליה השנתי. הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. העבודה ברובה הינה משרדית ומעת לעת באירועים וכנסים. תיאור התפקיד: • ניהול מסד הנתונים של המכון באמצעות מערכת (CRM) , הכולל תחזוקה שוטפת של קהילת המינויים והרחבתה, במטרה למקסם את תפוצת עבודת המחקר ואירועי המכון לקהלים שונים • ניהול אתרי רישום לכנס הרצליה ולאירועי המכון • ניהול מוזמנים ומערך הרישום לכנס הרצליה השנתי. החל משלבי התכנון ועד לכנס עצמו. כולל עבודה ישירה מול מוזמנים והמחלקות השונות באוניברסיטה. בקצה תהליך הרישום - מתן שירות וניהול בפועל של דלפקי הרישום בכנס הרצליה • הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית • ביצוע בקרה והכנת דוחות נתונים לאחר הפצה ולאחר הכנסים • עבודה במשרה מלאה, איוש מיידי עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה
דרישות:
• יכולות טכניות בתחומי המחשב - אקסל ברמה טובה מאד • יכולת אנליסטית - סיכום וניתוח נתונים באקסל • יסודיות, דייקנות וסובלנות בעבודה על מסד נתונים רחב • יכולת תכנון - הכנה של תוכניות עבודה ויישומן, ביצוע בקרה ובדיקת אפקטיביות • יחסי אנוש טובים, נמרצות, מסירות, בתקופות עומס נדרשת גמישות ומוכנות לשעות נוספות - חובה • ידע בסיסי בעיצוב גרפי – יתרון • ניסיון בתפעול מערכות דיוור ורישום מקוון - יתרון • עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה - יתרון • אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-481
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
MSC Cruises היא אחת מחברות השייט הגדולות והחדשניות בעולם, עם נוכחות בינלאומית ותפקיד מרכזי בענף התיירות והנסיעות. הצטרפו אלינו לצוות דינמי בחברה בינלאומית מהמובילות בעולם. מה כולל התפקיד:- בניית דפי נחיתה (Landing Pages) ב-WordPress
- תרגום תכנים שיווקיים מאנגלית לעברית והעלאתם לאתר
- ניהול מדיה חברתית (Social Media): יצירת פוסטים, תרגום, פרסום וניהול תגובות
- בנייה, עיצוב ושליחה של Newsletters
מיקום המשרה:
משרדים באזור הבורסה, רמת גן למי זה מתאים:
מתאימים גם סטודנטים בוגרי לימודים או מי שסיים לימודיהם לאחרונה, עם מוטיבציה ורצון להשתלב בשוק הדיגיטל והשיווק מה אנחנו מציעים:- שכר: 8000-8500 ש"ח + הטבות סוציאליות
- הזדמנות לעבוד בחברה גלובלית וללמוד את תעשיית השייט
- סביבת עבודה יציבה דינמית
- אפשרויות התפתחות וצמיחה מצוינות
- שכר וחבילת הטבות תחרותיים בהתאם לניסיון
דרישות:
- שליטה באנגלית – חובה
- ידע ב-WordPress — יתרון משמעותי
- יכולת עבודה מול ריבוי משימות ועבודה עצמאית
- יחסי אנוש טובים, כישורי תקשורת
- משרה מלאה, נדרשת נוכחות במשרד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|